Spara pengar

Ett av mina bästa och mest framgångsrika tips är att 1) handla på nätet 2) kolla efter koder/erbjudanden mm innan du köper något 3) gå via en bonussida.

Jag använder Bonusway så ofta och så mycket jag kan. När jag ändå ska handla något varför inte göra dte på nätet där det är billigast coh via en sida som ger mig bonus?!

Inför Thailand bokade jag flera hotell och flyg mm via Bonusway. Jonas julklapp köpte jag via Bonusway. Hundmaten köper jag via Bonusway. Ja ni fattar. Så nu kunde jag hämta hem nästan 600kr i rena pengar. De går alltså in på kontot och jag får göra vad jag vill med dem. Hur bra?Image result for bonusway

Din utbetalningsförfrågan har skickats för:

571,67 kr

 
Din bonus är nu på g till dig
Bli medlem (det är gratis) och nästa gång då ska handla något så gå in och kolla om den butiken är knuten till Bonusway och är den det så köp det du ändå ska köpa via sidan. Enkelt. 
 
Här kommer du till bonusway: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: