I stallet med hästarna

Det är verkligen så härligt i stallet just nu! Vi har nyligen flyttat till en ny fantastisk anläggning med ridhus, stor paddock och bra ridvägar. Det är som en nystart att flytta och byta miljö. Plötsligt är ambitionen på topp och jag vill så mycket. Tyvärr mer än vad jag hinner just nu, men hoppas och tror på en lugnare höst framöver och då ska jag ge ridningen och stallet er utrymme.
I helgen var jag ute i en timme drygt och upptäckte området. Hittade bra anlagda ridvägar och det var så fint ute i skogen med alla färger. Kände verkligen att batterierna laddades och att det gav energi. Det är så ridningen ska vara: den ska ge mer än det tar. 
Men för en tid sedan kände jag att stallet var som ett jobb, ett måste som bara stressade mig. Nu är det inte alls så utan nu längtar jag dit och vill stanna länge. Roligt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: