Thailand om mindre än en månad

I går var det exakt en månad kvar tills vi drar till Thailand. Så sjukt! 
Resan bokade vi redan i januari/februari i år (minns inte exakt när) och snart åker vi alltså. 
Det blir första resan för Minja, förutom trippen till Danmark som vi gjorde i somras men dem räknas väl knappt!?
Längtar ihjäl mig samtidigt som jag fasar över resan dit och hem. Jag avskyr att flyga, vänta på flygplatsen, hämta bagage, checka in osv. Det tar sån tid och jag klarar det inte. I min värld ska det gå snabbt, från a till b i ett svep. Pang bom bara! Så är det ju absolut inte när man flyger, allting tar hundra år. Så nej själva resandet vill jag helst bara ta bort och slippa genomlida men resmålet ser jag fram emot. Jag tror detta kommer bli en av de bästa resorna vi gör! Det är så roligt att vi är många som åker, att vi är på två olika öar och att det är just Thailand vi ska till! Thailand är liksom Thailand och levererar alltid. 

Ska bli så skönt med sol och värme. Bara att slippa pälsa på Minja alla kläder, vantar, mössa mm ska bli lyxigt. Även om det bara för drygt 2 veckors tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: