Årets Halloween fest

Äntligen är Halloween festen över och förbi. Shit vad vi har roddat och styrt inför den, är fortfarande slut. 
 
Men såklart blev den magisk och lyckad på alla sett och vis! Förutom att typ 10-12 av anmälda gäster inte kom....? Allt då vad är det för jävla sett att tacka ja och anmäla sig till en fest för att sen bara inte komma? De kan dra åt helvete enligt mig och är aldrig med bjudna. Det är så otacksamt och arrogant att göra så mot oss som arrangörer och såna otrevlig människor vill jag inte omge mig med.
Nog om det negativa, de som kom är jag så tacksamma för! De gjorde detta till en galen och oförglömlig kväll. Så roligt vi hade! Och vilka fina, roliga, läskiga och blodiga outfits alla bjöd på. Kul när folk går loss och verkligen klär ut sig på halloween och maskerad. 
Vi hade lite förmingel hemma hos oss där jag hjälpte mamma och Gunni med smink. Själv hade jag en svart/vit dräkt med hatt och smink som en harlequin/clown typ. 

Är glad över festen och stolt över hur bra det blev! Men nu orkar jag inte fixa med en fest på ett tag till. Det är sjukt jobbigt och stressigt men såklart också kul. Men är rätt nöjd över att vi är borta på nyår så vi slipper fixa nyårsfest ha ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: