Nytt år

Tänk att det är 2018 nu, känns helt sjukt. Jag minns när jag firade in år 2000 med mina kompisar, det är 18 år sedan och jag var då 15 år. Kände mig jätte stor och vuxen där och då ha ha.
 
Nyår tillbringades nere i Simrishamn. Jga och Jonas tog med oss alla husdjur och åkte ner redan på torsdag förmiddag. De andra kom på fredagkväll och lördag förmiddag. Totalt var vi 10 personer, fullt hus alltså. Kunde inte ha önskat mig en bättre nyårshelg, den var verkligen helt perfekt. Vi var ett gött gäng som hängde och bara hade det trevligt. Kollade hockey, gick på stan, badade bubbelbad, åt god mat, tog en öl på Svea mm.
 
På nyårsafton var det trerättersmiddag, lekar och fest. Vid tolv gick vi ner till hamnen och skålade och firade in det nya året med en raket.
Jag orkade hålla mig vaken till halv två sedan gav jag upp och gick och la mig. Det är inte kul att festa nykter punkt slut. jag har inga problem med att inte dricka vin till maten, skippa aw osv, Men just nyår, mdsommar, 30 års fester osv när alla andra festar och har kul, då är det inte roligt att vara nykter! De andra dansade och levde rövare poå nyårsnatten, och själv satt jag mest ner och hade sjukt ont i mina fötter och var trött. Ha ha snacka om partpooper.
Jag sover så sjukt dålig i huset där nere. Både jag och Jonas sover oroligt och kan inte rikigt komma till ro. I vanliga fall kan jag sova vart som helst, när som helst hur ofta som helst. Men i Simrishman går det bara inte, det har aldrig gått att sova bra där. Konstigt!
 
Är glad över att det inte blev ett decemberbarn, nu är vi förbi årsskiftet och det blir alltså ett barn i januari/februari. Gött! jag har som sagt bokat in förlossningen till den 18/1 så det siktar jag mot.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: