Är ledig idag

Tog ledigt idag, kände att jag behövde vara hemma och vila lite extra. Är så sjukt trött på dagarnatten.  Det enda jag gör är att jobba och sova känns det som. Stackars Jonas, jag måste vara världens tråkigaste sambo just nu.

Så idag ska jag bara chilla, ta det lugnt, vila middag, gå ut och gå med Shabby och fixa lite hemma. Känns lyxigt med en extra ledig dag såhär! Funderar på att ta en dag ledig varje vecka tills bebisen kommer, min kropp kan behöva lite mer sömn och vila. 

Jag hade ju bokat att ungen skulle komma i går den 18:e men det blev inget med det. Nu är det bara att vänta och hålla ut. Hoppas hon kommer inom kort för detta börjar blir långtråkigt men nervkittlande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: