Lyxig helg

Har haft en supermysig och lyxig helg! Började helgen med att handla på saluhallen i Sävedalen, det blev gott kött och rödvinssås med egenplockad svamp som tillbehör. Så jävla gott! Shit det är skillnad på kött och kött..synd att man inte har råd med den lyxen varje fredag.


I går åt vi frukost på ett cafe och sedan åkte jag till tippen och rensade hemma. Fixade trädgården och altan inför höst och vinter. 
På kvällen var det hockey och godis i Johans soffa. Jag hade bakat kladdkaka som vi provsmakade. 

Idag är det jobb, stallet och sen kalas. En härlig söndag som bjuder på fint väder. Trevligt! 
I morgon flyttar kattungarna så idag ska jag gosa järnet med dem. Jag kommer sakna dem så otroligt mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: