Julbord

Ikväll är det dags för årets första (och förhoppningsvis sista) julbord. Jag är egentligen inget fan av just julbord och julmat...korv, köttbullar, jansons och annat krafs är inte min typ av mat. MEN idag är det julbord på Sjömagasinet som väntar så mina förväntningar är höga! Jag förväntar mig färska skaldjur, löjrom, pilgrimsmussla, hummersoppa och sånt gött. Det kostar fan 925:- per person är äta deras julbord så är det bara korv och sill som det annars är på julbord blir jag sjukt besviken.
 
Ska äta en liten lunch så att jag är jätte hungirg vid 19 då vi har bokat bord, åh som jag längtar! Det är jobbet med respektive som ska gå så det ska bli väldigt roligt!
Relaterad bild
Bildresultat för julbord sjömagasinet
Sjömagasinet är en exklusiv restaurang vid Klippan på Södra älvstranden i Göteborgs hamninlopp som drivs av Ulf Wagner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: