Deklarerat

Bildresultat för skatteverket

Kvittens
 DatumE-tjänst
  2017-03-21 Inkomstdeklaration
KvittensnummerInskickad viaBilagor som ingår
20170321 Internet K4

 

Fick deklaration i brevlådan i går och nu har jag skickat in det. Gött att ha det gjort och nu kunna sitta lugnt i båten och vänta på återbäringen:)

I år får jag tillbaka mindre än tidigare år men ändå mycket. Vet inte riktigt varför jag får tillbaka så mycket varje år?! Eller alltså jo jag fattar att det är för att jag betalt in för mycket skatt,  jag drar 30% på lönen. Men det beror väl på att vi har skattereduktion på bolånet samt att jag inte är med i svenska kyrkan vilket är ca 3000:- per i utebliven kyrkoavgift.

Ska resa och ha det häligt i sommar för pengarna.

 

 

 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: