Socialt utsvulten och girls night out

Bildresultat för pinchos
 
Under min ledighet kring jul och nyår så blev jag verkligen helt förslappad, en riktig latmask utan energi eller vilja till att prestera. Har helst bara vetat ligga hemma och kolla netflix under täcket i soffan. Det finns sällan tid för det annars men nu när jag ver ledig 24 timmar om dygnet i flera dagar så fanns det inga måsten. Jag hade inget inbokat utan kunde slappa i mjukiskläder hela dagarna. Och det som då lockade mest var tv och soffan. Så skönt med samtidigt så tragiskt! Vilket jävla liv man har när man vid första lediga tillfälle lägger sig raklång i soffan och glor på film. 
 
Hur som helst så var jag extremt dålig på att ta tag i att umgås, ge mig ut och hitta på något eller ringa till mina vänner. Jag hade liksom ingen lust eller ork. Jgag ville bara vara hemma och slappa och inte behöva umgås. Det var som att jag gick i ide och samlade energi. Förlåt till er som kände att jag var sämst på att umgås, på att ringa eller följa med på saker. Men jag ville helt enkelt inte och jag valde att lyssna på min kropp och min inre känsla. Jag ville bara umgås med mitt hus, mina djur, mig själv och Jonas. Ta det lugnt och göra så lite som möjligt så sällan som möljigt. 
 
Men nu, när jag har varit en eremit ett tag så är jag socialt utsvulten. Jag längtar så extremt mycket efter att umgås med folk och ge mig ut på stan.
Därför känns det extra kul att jag i kväll ska in till stan med Johanna och Linda. Vi ska först ta något glas eller två och sedan har vi bord på Pinchos. Så trevligt! Jag längtar som fan, vill gå från jobbet nu så att jag kan gå hem och göra mig i ordning och peppa. Ha ha änltigen ska jag få vara social och umgås med vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: