2017

Bild från när jag och Linda promenerade vid Aspen förra veckan. 


Nytt år med nya utmaningar och mål. Härligt!

Har haft en fantastisk jul och nyår och avslutning på det förra året tillsammans med nära och kära. Ätit gott, umgåtts och bara haft det bra! Fick massvis med fina julklappar på jul. Blev så glad över allt, tusen tack!

Resan till Trysil över nyår var kanon trevlig. Åkte bräda, drack vin, var på afterski, åt god mat och firade in det nya året. Bättre kunde det inte ha blivit.

Var ledig i mellandagarna och även förra veckan så idag var det jobbigt att komma iväg till jobbet. Klockan ringde tidigt och jag hade lite ångest. Inte ångest över jobbet utan ångest över att ledigheten nu är slut och det är dags att ta tag i allt igen. Haft varit så sjukt slapp, lat och oeffektiv under de senaste två veckorna. Bara latat mig o kollat netflix ha ha. Men sådana perioder behövs också!
Men nu är jag laddad och redo inför det som komma skall. Tror detta blir ett roligt år! Många fyller jämt (jag förväntar mig stora feta födelsedagsfester), andra ska ha barn, nån kanske flyttar (hoppas det blir jag), en ska starta eget och vi ska till NYC. Vem vet vad mer som händer?! Spännande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: