14 februari 2017

Bildresultat för happy valentines day tumblr
 
Alla hjärtans dag idag. Härligt!
 
Jonas är borta, för andra året i rad lämnar han mig på denna kärlekens dag. Men va fan, det är lugnt, vi har ju typ alla andra dagar på året ihop.
Dessutom har jag Johan. Vi ska ut och käka ikväll, det har blivit vår nya tradition på alla hjärtans dag. Eftersom jag är ensam och Johan är singel så får vi nöja oss med varann denna dag.
Vi har bokat bord på Levantine och jag längtar som bara den efter middagen. Älskar att gå ut och äta och lyxa till det med restaurangbesök mitt i veckan!
 
♥Glad alla hjärtans dag till alla önskar jag!♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh men när man är kär så är ju varje dag en "alla hjärtans dag" som du säger <3

2017-02-14 @ 17:53:40
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: