Kärlek

Den sista kattungen åkte i fredags eftermiddag och sedan dess har Tess legat hos mig i sängen varje natt. När hon hade ungarna sov hon ingenting inne hos oss och hon låg sällan i soffan och gosade. Nu kommer hon och vill kela mest hela tiden. Det är så mysigt, jag har saknat henne bredvid mig i sängen när jag sover.
Dessutom har hon börjat gå ut mer och mer sedan kattungarna flyttat, kattluckan är numera öppen dygnet runt.
Antar att hon har mer tid för kärlek, närhet och utevistelse nu igen när ungarna är utflugna och hon inte längre behöver vakta dem.
Om ca två veckor har jag en bokat tid hos veterinären, då ska hon kastreras. Hon har gjort sitt som mamma. Trots att hon varit världens bästa mamma så räcker det med två kullar. Nu vill jag ha henne helt för mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: