Höst och kyla

Shit vad kallt det har blivit nu, gick så fort, från sommar till höst på en vecka. Har fått skrapa bilen två gånger den här veckan, har liksom inte riktigt fattat hur kallt det har blivit och därför glömt att ställa diesel värmen på bilen. Men nu har jag lärt mig! I morse var den så varm och go att sätta sig i.
 
Har tränat två gånger den här veckan, försökt förbereda mig inför dagens start av 10 veckors klassen i Landvetter. Jag och Ruth har anmält oss till en X-fit grupp som tränar torsdagar kl 20-21 under 10 veckor. Känner på mig att det kommer bli tufft och svinjobbigt och har velat träna mig lite i form inför detta, men det har inte alls gått bra. Har knappt gått överhuvudtaget.
 
Både i måndags och i går så blev jag helt yr, darrig, gäspig och trött efter 15 minuters träning. Det känns som att jag ska svimma vilken sekund som helst och det snurrar. Fick sätta mig ner och vila ett par gånger under passet. Blir nästan kallsvettig och skakig inte varm eller svettig pga ansträgning. Vet inte vad det är som händer eller varför men det är läskigt. Först trodde jag att det var dålig dagsform men när samma sak hände i går igen så blev jag fundersam. Just eftersom det kommer redan under uppvärmningen och inte efter ett tufft pass på en timme (för det hade varit helt normalt). Vad kan det bero på, är det bara tillfälligt elle rär det något galet i min kropp?
Funderar på om det är vitamin eller järnbrist av något slag så nu har jag börjat ta tillskott på morgonen. Har ett lager hemma men är så dålig på att få rutin i att ta dem varje dag,men måste bli bättre. Hoppas det hjälper och jag ber att få överleva dagens första pass i Landvetter. Om inte får Ruth bära hem mig:)
 

Bild 1

Höst 2016

Uutmanande träning för dig som vill prova något nytt.

Vi kommer att fokusera på teknik, rörlighet och styrka. Träningen kommer att ske uppe i den funktionella delen av vårt gym. Kan även bli utomhusträning.

Vi kommer att träna torsdagar 20:00-20:50 under 10 veckor.

Start Torsdag den 6 oktober.

Max antal 10 personer, (6 minimum för att kursen skall bli)

Pris 995:- 

Catrine är i grunden utbildad Ekonom men har vid sidan om arbetat som gruppträningsinstruktör i mer än 20 år. Förkovrar sig hela tiden inom träning och även som Personlig tränare med största intresse inom Crossfit och funktionellträning. Gillar utmaningar- Sist var att bestiga Kilimanjaro Afrikas högsta berg på 5 895m. Drivs av att pusha andra för att nå sina mål.

Motto: ” Se inte hindren– Tro på dig själv. Man klarar mycket mer än man tror”.                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: