Onsdag 23/3

Det känns som fredag idag, beror såklart på att jag jobbar halvdag i morgon och sen är ledig till tisdag nästa vecka. Härligt känsla med fredagsfeeling en onsdag. 
 
I morgon eftermiddag åker vi ner till Simrishamn och stannar till på måndag. Funderar på om man ska försöka ta sig över till Köpenhamn?! Måste ta med passet då, annars riskerar vi  väl strandsatta där om vi inte kommer igenom tullen/id-kontrollen. Eller pågår id-kontrollerna fortfarande ens?
Annars kanske vi nöjer oss med Ystad elelr Malmö. Nog för att Simrishamn är mysgt men det är sjukt litet och det finns inte jätte mycket att sysselsätta sig med flera dagar i sträck. 
 
Har haft så sjukt mycket att göra på jobbet den här evckna, det blir lätt så när arbetsveckan bara blir fyra dagar lång. Allt ska hinnas med på en dag mindre. Galet stressigt har det varit, men nu börjar jag se ljuset genom tunneln. Ska avsluta en budgivning oc skriva kontrakt samt ta in en ny lägenhet i eftermiddag innan jag tar påskledigt. Ska byta däck på bilen också, sen är jag redo för semester.
 
Jag har ordnat så att vi får komma och "pova på" ett gym i Simrishamn under påsken. På så sett kan vi träna och hålla igång som vanligt. Nog för att promenader med hunden gör sitt men att svettas på gymmet är en helt annan sak. Att använda maskiner och andra vikter gör så mycket mer med kroppen än att pw en timme hit och dit. Tycker jag! Sen går jag mer än gärna men ser det me rosm vardagsmotion och inte som träning. Inser att jag går ca 1.5-2 tim med Shabby varje dag i snitt. Varje dag, hela året. Det är fan bra jobbat:)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: