Måndag 13/6 uppdatering

Ny vecka, nya tag!
 
Jag känner mig inte helt kry alltså...Vet inte vad det är men jag har varit snorig och seg i halsen i drygt en veckas tid nu. Inte så att det rinner i näsan utan jag blir tääpt och måste snyta mig ofta. Tror därför inte att det är pollen eller nåt sånt, utan med något lurt i kroppen. Har varit trött och lite hänging också. Även Jonas har varit slö så det känns som att det är något, men att det inte bryter ut ordentligt.
 
Dessutom har jag jätte ont i magen idag (kan beor på att jag smällde i mig en 200g chokladkaka i går...) och jag har stukat ena foten (lindrigt men det gör ändå ont) samt har nageltrång på en stortå. Alltså va, snacka om jävla oflyt! Har jag noll immunsförsvar eller?
 
Om mar bortser från min ömma och onda kropp så har jag inte mycket att klaga på.
Vi är färdiga med renoveringen/uppfräschningen i vårt radhus i Angered. De nya hyresgästerna flyttar in den här veckan.
Det blev verkligen såååå himla fint. Hundra gånger bättre än hur det såg ut när vi köpte det. 
Vi har målat om invändigt, byggt nytt staket, satt in duschkabin, ny toastol och blandare, gjort i ordning trädgården med ny jord mm, målat om utsidan och städat.
Så gött att vara klara och slippa åka dit varje helg och varje dag efter jobbet. Nu kan vi fokusera på vårt egan hem istället! Tack till alla er som varit med och hjälpt oss, ni är bäst. 
 
På kattfronten går det sakta men säkert framåt. Tess börjar bli tjock om magen, hon äter som en häst och sover säkert 20 timmar per dygn. Jag längtar så himla mycket efter att kattungarna ska komma. Ser fram emot att få träffa dem, få veta hur många det är osv. 
Man kan göra ett ultraljud för att se hur många kattungar som bor i magen så att man sen vet att alla kommit ut. Men jag vet inte om det 1) är nödvändigt 2) om jag vill veta. Det är spännande att inte veta samtidgt som det kan vara skönt att vara förbered. När hon väl föder så är det bra att kunna konstatera att alla är ute. Får se hur jag gör! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: