Tillbaka efter 3 veckor

Sådär ja, första dagen efter semestern är igång. Shit vilken ångest jag hade i går kväll. Inte ångest för att börja jobba utan för att min ledighet var över och jag visste att jag hade mycket framför mig att ta tag i på kontorret. Men nu när jag efter några timmar hunnit gå igenom det mesta och ta tag i alla lösa trådar så känns allting mycket bättre! Det känns bra att vara tillbaka och vara behövd.
 
Semestern har varit bra, vi har hängt mycket hemma samt umgåts med nära och kära. Hunnit med en tripp till Köpenhamn, varit på Brännö, svampplockning, fiskat, besök i Kämpersvik, grillkvällar , åkt båt och en födelsedag mm.
Jonas har byggt ett växthus och en planteringsbänk till mig och vi har anlagt en stengång vid garaget. Mycket fix hemma har det alltså varit!
 
Nu blickar jag framåt mot min fest den 27/8 och sedan resan till Italien i spetember. Mycket roligt ligger framför mig samtidigt som det känns som att sommaren nu är över. Det gick så fort...
 
Sommaren i bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: