Önskelista inför 27/7

Jag vet att det är långt kvar tills jag fyller år men jag vet redan vad jag önksar mig, så här kommer årets önskelista:
 
-Ett växhus. Antingen ett färdigt eller gamla träfönster till ett så kan vi (=Jonas) bygga det själva. Jag vill ha ett smalt växthus som ska stå mot garageväggen. 
 
-En ny cyekl. Den jag har är jättefin men lite opraktiskt. Vill ha en cykel med tre växlar och korg. Gärna en med retro look. 
 
-En handhållen steamer/strykjärn. Orka stryka kläderna på strykbräda när man kan stryka dem hängandes på galje!?
 
 
-Adisas skor i modellen adidas superstar 80s city pack berlin. Gärna i den gråa färgen eller i helsvart. 
 
 
 -En ny kattlucka som öppnas via chip. Då slipper vi få oväntat besök av grannkatten som bara bråkar och ställer till problem.
SureFlap kattlucka med chip
 
 
-Presentkort på frisörbesök, massage, ansiktsbehandling mm. Sånt blir jag alltid glad för och det är sånt jag är dåligt på att ge mig själv. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: