Känner mig inte helt 100

Alltså ush vad jag har kännt mig trött och hängig de senaste dagarna. Jag är absolut inte sjuk utan är mer trött och orkeslös. Näsan rinner titt som tätt och jag måste snyta mig flera gånger per dag. Ovanpå det har jag haft huvudvärk till och från, har haft det under en period. Orkar inte....
 
Ovanpå detta har jag galet ont i kroppen efter mitt fall ner för trappan. Jag har blåmärken över halva kroppen, Jonas höll på att dö i går när han såg mig naken. Han är rädd för att någon kommer misstänka honom för hustrumisshandeln om jag visar mig såhär ha ha. 
Men värst är det med mitt knä, vred till det på någon konstigt sett i fallet. Har "vilat" det sedan dess, alltså ingen träning och det bli sakta men säkert bättre. Ska ta tag i och uppdatera mitt gymkort som gått ut och komma igång med träningen igen. Har inte varit på gymmet i en vecka, känns konstigt men samtidigt lite skönt. 
 
Men först måste jag bli piggare och må bättre. Som det är nu är jag så trött så trött redan vid två-tiden på dagen. I går somnade jag tom i 30 min på soffan, orkade inte hålla ögonen öppna. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: