Jag vet att jag är slarvig!

Alltås få fan vilken jävla helg detta har varit! Jag dör....
Tappade bort min mobil i fedags kväll efter en visit på Frankes och Haltas. Vet inte vart eller när men när jag kommer hem är den borta! Jonas är inte hemma förän på lördag så jag känner mig helt avskärmad från omvärlden. Har sån jävla ångest och panik över min mobil men gjort är liksom gjort. Den är borta punkt slut. 
 
Alltså jag kan vara så sjukt slarvig och glömsk. Jag vet om det! Kan glömma bort vad som helst och hur många gånger som helst. Jag har tappat så mycket plånböcker, nycklar och mobiler genom mina dagar. Jonas som är precis tvärtom kan bli så jävla arg på min slarvighet. Jag fick mig en utskällning när han kom hem i lördags och jag berättade vad som hänt...Som om jag inte mådde dåligt nog?!
Dock var han snäll och lånade ut en mobil till mig så i söndags var jag på Tele2 och hämtade ut ett nytt simkort, hävde spärren som jag gjort och äntligen kom min telefon igång igen. Tack! 
 
Men vet ni, jag tycker faktiskt att mina bra sidor väger upp så jag tänker inte försöka ändra på detta. Jag är som jag är och man får ta mig för den jag är! Ja jag är lite virrig och glömsk, glömmer låsa ytterdörren, glömmer stänga altandörren när jag åker till jobbet, glömmer folk födelsedagar, tappar bort saker till höger och vänster mm, men jag är bra på mycket annat. Har många andra bra och fina sidor som väger upp.
 
Som om inte detta var illa nog så ramla jag ner från HELA vår källartrapp i går. Alltså från första till sista trappsteget. Höll på att slå halvt ihjäl mig. Har blåmärken på hela röven, båda armbågarna och ett knä som gör sjukt ont. Alltså vad är detta för pissig helg som passerat? Orkar inte ens tänka mer på den utan nu blickar jag framåt! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: