Malaga, Spanien

Kom hem från Spanien i fredagskväll och det är först nu jag har landat ordentligt och har tid att skriva ett inlägg. Oj vad mycket det är som ska hinnas ikapp när man varit borta i 7 dagar... Men nu så, nu har jag huvudet upp och fötterna ner igen så allt är lugnt och sansat.
 
Malaga var verkligen helt fantastiskt och bra på alla sett och vis. Det fanns mycket att göra, se och platser att besöka. Och trots att det för Spanjorerna var vinter så kunde vi njuta av många timmar vid stranden. Som mest hade vi 25 grader varmt mitt på dagen. En dag var det tyvärr regn och en annan dag var det molning och blåsigt. Men fyra dagar med sol och värme räckte långt!
 
Vad gjorde vi under dessa 7 dagar? Vi åt god mat, drack mycket vin och öl, besökte Gibraltar, var på fotboll, solade, gick på stan, besökte picasso museet, var på foodmarket, åt glass, firade Henrik som fyllde 40, besökte fortet/murarna som omger en bit av staden mm mm. Vi hann med mycket vill jag lova och veckan sprang fort förbi. Har nog aldrig gått så mycket och så långt under en veckas tid som den här veckan. Vi gick och gick och sen gick vi lite till.
 
 
Kan absolut tänka mig att besöka denna stad igen, då gärna lite senare in i säsongen så att värme och sol varje dag är garanterat.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: