Tess skickas iväg

Nej alltså hon ska inte skickas iväg för gott, utan hon ska lämnas bort för parning i några dagar. Åker till Ulricehamn redan nu på torsdag för att lämna bort henne och hämtar henne i slutet på nästa vecka. Jag är så spänd och förväntansfull! Tänk om hon får kattungar om några veckor, åh så gulligt.
 
Hon har börjat löpa där hemma nu och fy fan vad jobbgt säger jag bara! Det blir en kull sen åker hon till doktorn och får maskineriet bortkopplat för det här orkar jag inte med!
Hon är väldigt rastlös, skvätter (lägger 1 droppe kiss här och där, tex i Shabbys korg. Fy fan!!) är väldigt kelig och närgången, jamar och låter extra mycket och rullar runt mycket på rygg. Typiskt löpbeteende jag vet, men asså orka med en katt som håller på såhär?! Nej.
Tycker samtidgt synd om henne för hon verkar så stressad och spänd, nästan rädd och nervös, på gränsen till ett sammanbrott.
 
Har hitta en ragdoll hane till henne som bor utanför Ulricehamn. Han är super fin och är tydligen en riktig gentleman. I mina ögon är Tess en riktigt liten lady och jag är såklart väldigt rädd om henne♥ men jag gör detta för oss båda.
 
Här har ni kattungarnas blivande pappa. Visst ser han stilig ut!?


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det är ju lysande!
Lagom till våren har jag en kattunge!!!
Så mysigt, och hemtrevligt det skall bli ;)

2015-01-27 @ 21:44:01
Postat av: Sara

Jag vet, perfekt tajming för din del. Du kommer få välja unge först! Om det nu blir några, man ska aldrig vara säker...
Kommer bli så roligt och mysigt om det blir några kattungar där hemma snart. Jag hoppas på att det blir minst fem stycken ha ha.

2015-01-28 @ 12:39:39
URL: http://misspinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: