Aj, aj, aj

Alltså jag tror ingen fattar hur ont jag har i hela min kropp efter måndagens tärningspass med MMX Fitness. Jag har ont från topp till tå och idag är det värre än någonsin. Jag kom knappt upp ur sängen i morse och att sätta sig ner på en stol är nästan omöjligt. Jonas kallade mig grandma i går för han tyckte att jag gick som en gammal tant. Förstår honom, jag känner sig som en gammal tant med värk i hela kroppen.
 
Många säger att de gillar träningsvärk men jag hatar det! Hur kan man gilla att ha ont i kroppen och känna ständig smärta så fort man rör sig? Nog för att det beror på att man jobbat bra med träningen, men det betyder också att man är sjukt otränad. Alltså inget roligt alls om ni frågar mig.
 
Tog mig ändå ut på en 40 min pw/joggingtur i går kväll med Shabby. Kämpade oss upp för trappor och backar så när jag kom hem dog jag nästan. Det blir dock ingen vila idag för ikväll är det pass nr 2 i Group Campet. Denna gången blir det tydligen tuffare och tyngre eftersom första passet var en mjukstart... Hur ska jag överleva?!
 
Detta kommer dock bli en bra start inför vårens Military Fotness i Skatås som jag och mamma ska gå på. Sista vi var med där var det galet jobbigt, så denna gången ska jag vara förbered! Vad kan passa bättre än stentuff cirkelträning/gruppträning två dagar i veckan under fem veckors tid?!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: