Ny lampa

Har beställt en ny lampa hem. Hittade den på rean (nedsatt från 1750:- till 995:-)  så klickade hem den på en gång! Vet att minst en av mina familjemedlemmar har denna lampan hemma och jag har alltid varit så avundsjuk då jag älskar den. Men nu har jag snart en egen. Tänkte att jag kan ha den i vårt nya gästrum som jag ska göra klart snart.
 
Köpte den på royaldesign med en rabattkod på 5%, dessutom beställde jag via refunder.se vilket ger mig 6% i återbäring på beloppet. Har jag sagt att jag älskar att handla via nätet?! Köper typ allt online nu för tiden för det är alltid billigare! Trust me on that, det finns pengar att spara så kolla hela tiden online innan du handlar i fysiska butiker. Dagens tips från mig till dig.
 

 

Block Lampa Vit Sladd

 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: