Glad påsk

 
Äntligen dags att bege sig hemåt (jobbar några timmar färre idag eftersom det är dagen innan Långfredag). Skönt! Härligt med påsken att se fram emot i helgen. I morgon är det dags för påsklunch hos mamma. Jag ser inte så mycket fram emot maten utan mer mot vinet och drinkarna:)
 
Nu ska jag åka hemåt och bara slappa. Har haft en asjobbig vecka på jobbet så jag förtjänas en lugn kväll. Ska inte tvätta en enda maskin tvätt, inte röra dammsugaren, inte tömma maskinen eller laga mat. Trots att huset ser ut som kriget så tänker jag inte göra något åt det. Orkar inte lägga ner tid eller energi på hemmet efter en sån här galen vecka.
 
Jonas ska ut på stan så jag har tjejkväll hemma=jag, Shabby och Tess♥ Tror att fifty shades of Grey ligger ute på nätet också så då ska jag kolla på den.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: