Volvo V50 till salu

 
Jonas har nu valt att påbörja försäljningen av sin bil. Min Volvo V40 kommer i början av nästa år och då ska JOnas ta över skåpbilen (min älskade lilla bil som jag by the way krockade med i går. Eller nej, jag rullade in i bilen framför men som tur var hade han dragkrok så det enda som hände var att min nummerplåt fram gick sönder...).
 
Volvo V50 2,4
69 000:-
 
Volvo V50 2,4. Metallic blå.
Årsmodell -06 har gått 11 100mil.
Har 17" svarta aluminiumfälgar på sommardäcken. Både vinter och sommardäcken ingår i köpet.
Nyservad, skattad och besiktigad.
Dragkrok monterad för ca 1.5 år sedan enligt godkänd firma.
AC, farthållare, stolsvärme fram, xenonljus.
Backvarnare.
Är nyligen rekondad med lackförsegling.

Är välvårdad och i bra skick!
Ring eller maila vid frågor, för fler bilder eller för att komma och titta/provköra
 
Länk till annonsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: