Till Norrland/Jämtland

Nästa vecka åker jag norr ut, ska på Mäklarsamfundets årsmöte i Åre. Vi tar bilen upp och sover på hotell i Östersund onsdag-torsdag och på fredag är vi i Åre. På fredag kväll åker vi vidare upp mot Backe och där stannar vi i ca en veckas tid. Det blir jag, pappa och Lena som åker upp.
Det ska bli sååå mysigt att få komma upp dit. Jag har inte varit där på 6 års tid, sjukt med tanke på att jag som barn varit där minst en gång per år... Har haft så fullt upp med annat under de senaste somrarna, så det har inte funnits tid att bila 100 mil tur och retur för en veckas semester i Backe. Jag tycker det är för långt och för tråkigt att lägga så mycket tid på bilfärden. Väl framme är det dock värt mödan!
 
Men nu är det som sagt dags att åka upp och jag tänkte ta med mig Shabby. Ebba var med uppe en gång och hon älskade stället, så nu är det Shabbys tur. Ska bli så mysigt att kunna ha henne lös bland skogen, ängarna och sjön. Finns det plats i bilen kanske jag tar med Tess också. Hon tycker om att åka bil och att besöka nya platser så hon hade säkert trivts som fisken i vattnet ha ha.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: