Sommarjobb

Yes jag är 27 år och fast/heltidsanställd men i sommar kommer jag ha ett litet extrajobb/sommarjobb vid sidan av mitt vanliga jobb. Det behövs lite extra slantar till renoveringskassan och dessutom behövde de hjälp på det här stället så jag tackade ja!
 
Ska dit och provjobba några gånger den här eller nästa vecka och sedan kommer de ringa in mig när jag behövs. Kanske blir det bara totalt 5 gånger i sommar, kanske blir det två gånger i veckan under 1 månads tid?! Ingen vet riktigt och det spelar ingen större roll. Det ska bli kul oavsett.
 
Ska faktiskt blir otroligt spännande och inspirerande att få hoppa in tillfälligt i en helt ny bransch. Det här är något helt nytt för mig och jag ser fram emot att lära mig nya saker! Att stå i butik och kränga kläder är verkligen inget jag gjort innan.
 
HenryLloyd_100429_706x397


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: