Snart är det dags!

Min stjärna♥
 
Har just gjort slutbetalningen till ridlägret som är den 27:e juli till 2:a augusti. Känns otroligt spännande och roligt, jag längtar sååååå tills vi åker. Ska bli konstigt att fira min födelsedag på hästryggen, men samtidigt kul.
Sist jag var på ridläger med Pelle så kändes det het underbart att få "leva häst" 24/7 i några dagar. Allt annat försvann ur huvudet och det var bara hästlivet som betydde något. Ska bli härligt att få uppleva samma sak igen. Jag ångrar verkligen inte de dryga 5 000:- som jag spenderat på detta. Det här lägret har jag längtat efter i flera månader och nu är det inte långt kvar:)
 
Jag ska försöka åka ner till Skåne redan den 26:e juni så att jag slipper stressa ner i ottan dagen lägret börjar. Känns skönare att vara där en natt tidigare så att vi hinner landa innan det drar igång.
 
Den här veckan har jag stallet 5 dagar i rad. Känns som en bra övning inför ridlägret som pågår i 6 dagar. Ska passa på att hoppa mycket och verkligen få upp konditionen på både mig och hästen. Vi ska vara väl förberedda inför detta! Det blir inget läger där vi lullar omkring utan det är ett stenhårt träningsläger med  1-2 pass per dag. Roligt med utmaningar!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken fining!

2014-07-08 @ 22:08:18
URL: http://mliandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: