I am back.

Har haft fyllt upp hela helgen och hela veckan, därför har jag inte hunnit med att posta något blogginlägg. Men här kommer ett:
 
Har jobbat mina två första dagar på Henri Lloyd på NK och jag måste säga att jag är sjukt stolt över min insats. Med tanke på att jag aldrig har jobbat i en butik, sålt kläder, vikt plagg professionellt (det måste vikas as fint och man måste vara noggrann=jätte svårt), jobbat i en så avancerad kassa mm så tycker jag själv att min insats under de här två dagarna har varit näst intill perfekt!
Har såklart gjort några missar, en del större/värre än andra men på det stora hela så känner jag mig stolt och nöjd! Det är inte lätt att lära sig en helt ny tjänst med allt vad det innebär och tro att det sitter fläckfritt efter två dagar. Det kommer ta tid och många fel innan jag kommer känna mig helt 100% säker. Men som Leó säger: De allra flesta fel går att reparera och fixa, så det är bara att köra. Så jag kör på, jag köttar rätt in i kaklet så får det bära eller brista ha ha.
 
Tycker det känns både roligt och spännande med ett litet extra jobb såhär vid sidan av under sommaren. Det är kul att lära sig nya saker och prova på nya branscher. Nu har jag fan jobbat med nästan allt man kan tänka sig (chaufför, hotellbar, kontor, försäljning, klädbutik, restaurang, demo och skyltning), det är väl bara inom vården som fattas nu. Snart kan jag nästa allt:)
 
Nästa pass på NK är på lördag och sedan på måndag. Så ni som vill komma och hälsa på mig på nya extra jobbet är välkomna förbi! Vore kul att få se några välbekanta ansikten när jag står där och kallsvettas av nervositet över att göra fel ha ha.
 
Såhär snygg och proffsig kan man se ut när man har fyllt på garderoben med lite nya kläder från Henri Lloyd. Man måste tydligen äga x antal plagg av "rätt" märke när man står i butiken ha ha. Inte mig emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: