Galen helg

I fredags bjöd jag, Leo och Anders ut vår kära mamma på middag och vin. Gick till Nonnas på Kungsgatan och åt god mat och drack vin, sedan gick vi till Champagnebaren och drack ett glas bubbel.Det var väldigt trevligt och mysigt.
Jag skulle vara hurtig och cykla till och från stan, problemet var att mina däck var typ platta och jag hade motvind hela vägen in till stan. Kom fram helt svettig och varm och när jag skulle cykla hem sen så är det 99% uppför. Gissa om jag var helt slut när jag väl landade hemma?! Dagens träningspass vill jag lova!
 
I lördags skulle jag hinna med mycket: Först stallet, sedan jobb på NK till klockan 17.00 och sedan födelsedagsmiddag på Michelangelo klockan 19:00. Men jag hann, bra jobbat av mig.
På kvällen/natten blev det utgång och därför mådde jag sådär lagom bra i söndags. Kände mig allmänt trött och seg så jag låg mest i soffan.
 
Familjen snygg på Champagnebaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: