Jeffrey Campbell

Mina första Jeffrey Campbell skor är här! Modellen jag har köpt heter Jeffrey Campbell Oriley. Jag är verkligen inget stort fan av Jeffrey Campbells höga platåskor och vulgära klackskor. Men just boots, lågskor och nätta skinn dojor finns det några guldkorna av bland skiten. Ha ha jag måste vara den enda på denna jord som inte gillar J.C höga skor med nitar och konstiga klackar. Men det är verkligen inte jag eller min stil!!
 
Jag hittade mina Oriley på Rean och betalade endast 600:- för dem, de har kostat 1 590:-. Inte nog med att de var både billiga och är snygga, de är otroligt sköna och mjuka att ha på fötterna. Detta är ett par perfekt höst och vår skor och jag har redan invigt dom! Im in love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: