Shabby har 19 syskon

I februari i år fick Shabby 10 nya syskon. Hennes mamma och pappa fick en kull på 10 valpar, lika många som det var i Shabbys kull. Hur kan en så liten hund få plats med och klämma ut 10 valpar?! Det är otroligt!
Nu är de alltså totalt 20 helsyskon. Fräckt. Inte många som har en sån stor familj.
 
De nya valparna är så bedårande söta och jag måste erkänna att jag är sugen på en till hund. Tänk en lillasyster till Shabby. Det hade varit väldigt mysigt♥ Både jag och Shabby hade uppskattat en liten till godin i hemmet.
 
Nu blir det ingen mer hund eftersom jag bor med en antidjur människa som helst skulle vilja leva i en totalt djurfri värld, men drömma går alltid. Och jag drömmer nästan dagligen om en till hund, två hundar känns lagom. Jag har två händer så det passar perfekt:)
Saknar valpperioden trots att det var mycket jobb och slit så var det så roligt med en valp hemma. Jag skulle kunna göra om det tusen gånger om. En valp  är det bästa som finns!
 
Bilderna är lånade från uppfödarnas hemsida länk
Jag smälter...De är såååååå söta och jag vill ha allihopa ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: