Påsken

Jaha då sitter jag här sjuk och eländig efter påsken. Fattar inte vad som hände men jag har blivit dunderförkyld, har halsont och ont i öronen. Sov inte någonting i natt utan låg mest och svettades och mådde kasst.
Idag är det såklart årsstämma i föreningen också, hade inte kunnat komma mer olägligt. Men det ska bli skönt att få den avklarad. Så nu går jag hem från jobbet och lägger mig i soffan, hoppas på att jag mår bättre tills i eftermiddag då jag måste gå på årsstämman.
 
 
Måste bara bjuda på några bilder från helgen. Var i stallet två dagar och hoppade en dag av dessa. Slog nytt personligt rekord då vi enkelt och lätt gled över ett hinder som låg på ca 130 cm. Kändes så gött att vi äntligen har kommit upp i de lite bättre höjderna:) Nu vill jag ut och tävla!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: