Köpa Victorias Secret body mist?

Måste ge er alla ett hett tips:
 
Rusta (tro det eller ej, men det är 100% sant) har just nu ett parti med Victorias Secret Body mist, Shower gel och Bodylotion för 99:- styck.Jag åkte genast dit när jag fick reda på detta och gjorde ett kap.
 
Det fanns många olika dofter men flera av dem hade jag redan och två stycken tyckte jag inte om: Cocos och vanilj, har svårt för de dofterna. Så jag slog istället till på en Endless Love, den luktar nytvättade kläder och ny schamponerat hår=super gott.
 
Skynda er till Rusta för att fynda! I Partille är de redan slut vet jag, på Backaplan var det väldigt urplockat men i Sisjön där jag var, fanns det mycket kvar. Åk dit NU!
 
 
Den här köpte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: