2 dagar kvar

På fredag kväll åker Jonas till Bali och blir borta till den 27 Juli. Känns både bra och tråkigt att han ska åka och vara borta så länge. Ska bli otroligt skönt att få bo själv och bara ha mig själv att tänka på och ta hänsyn till. Men det kommer såklart också kännas ensamt och tomt vissa stunder, men då har jag mina underbara vänner att umgås med.
En månad kommer gå fort förbi och snart är Jonas hemma igen. Då kommer det bli som att börja om lite på nytt eftersom vi saknat varann så länge. Vi kommer ha så mycket att prata om, att göra och att ta igen!
Egentligen borde man vara ifrån varann oftare och under längre perioder, för man behöver vila ifrån den man bor ihop med. När man umgås och träffas varje dag och har gjort det under flera års tid så är det nog både viktigt och nödvändigt med lite längre pauser ifrån varann.
 
Nu ska jag ta tillvara på de två sista dagarna ihop med älsklingen. Idag ska vi till Allum o strosa och shoppa lite och i morgon ska vi till Horla en sväng. Mysigt!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: