Allt är inhandlat

Sådär ja nu har jag köpt allt som behövs inför Shabbys ankomst på onsdag. Beställde bur och matskål på nätet idag så nu är vi redo för valplivet.
 
Ångesten som jag kände till och från, när vi väl hade bestämt oss för att ta henne har gått över. Nu känner jag bara glädje och lycka! Vi kommer att klara detta galant och jag kommer inte ångra en sekund att jag "lyckades övertala" Jonas till att köpa en till hund. När magkänslan är som starkast så vet man att den är rätt och då är det bara att tuta och köra! So here we go....Nu ska jag boka in valpkurs med start i mitten av februari. Roligt!
 
Dagens beställning från zooplus.se som nu har 20% rabatt på sortimentet:
  • 323815.1

    Noblesse hundsäng

    - 80 x 60 x 20 cm (bredd x djup x höjd)

    299,00 kr 1 299,00 kr
  • 250149.4

    Ställ med 2 skålar i rostfritt stål

    - 2 x 0,95 l, diameter 16 cm

    79,00 kr 1 79,00 kr
  • Gratis leverans
  • Rabattkupong -75,60 kr

Total summa 302:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: