Mot julen på Liseberg

Idag bjuder jobbet på lunch/julbord på Liseberg. Och jag måste säga att det är stans bästa julbord, det godaste jag ätit någonsin faktiskt! Har varit där 2 år tidigare och nästan ätit ihjäl mig...
Så ni som vill äta julmat som inte är sådär traditionellt julig (= köttbullar, prinskorv, janson, sill, ägg och annat små äckligt) bör gå till hamnkrogen inne på Liseberg! Där finns allt ifrån färska skaldjur till kallskuret och vilt, såsom björn, älg, ren och vildvin.
 
Har tagit ledig resten av dagen efteråt, tänkte strosa runt inne på Liseberg och kanske julshoppa lite. Måste försöka få ihop lite fler julklappar innan jag åker. Orkar inte står där 2 dagar innan jul och panik shoppa till nära och kära. Det ska finnas en tanke bakom varje julklapp!
Ska också passa på att säga hej till Lillebror som jobbar inne på Liseberg.
 
Har en mysig torsdag framför mig helt enkelt. Synd bara att det ska vara så jädrans kallt just idag. Kommer frysa fingrar och tår av mig efter 20 min inne på Liseberg....
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: