Följa med på loppis?

Finns det någon som vill följa med mig på loppis på lördag och hyra ett gemensamt bord?
 
Det är bil/bagagelucke loppis så min tanke är att vi tar en bil och fyller och har med oss ett bord som vi ställer utanför.
Vill inte stå själv och kränga prylar det är mycket roligare att vara två!
 
Har så mycket skräp där hemma som jag behöver bli av med så nu måste jag antingen boka bord på en loppis eller åka till tippen....Så jag börjar med loppisen och det som blir kvar hamnar på tippen:)
 
Nå, är det någon som är sugen? Någon som precis som jag behöver bli av med saker? Någon som inte har något att göra på lördag förmiddag och vill stå med mig på loppis?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: