Två bra dealer

Idag har groupon.se två bra shopping dealer och jag slog till på båda:)
 
Har gått och spanat på en klocka på Royaldesigns hemsida och nu när jag för 19:- kunde köpa ett presentkort på 200:- så slog jag till!  Klockan är givetvis svart, ganska stor och kostade ca 1000:-.
 
Köpte även ett par skinnskor på footway med 300:- rabatt. Hittade ett par i jodhpurs modell i svart skin, som kommer funka perfekt på jobbet.
 
Nu är min shoppingkvot för den här månaden och det här kvartalet fylld. Inget mer ska köpas vare sig gäller skor, kläder eller inredning!
 
image
Presentkort på RoyalDesign.se – Sveriges största sajt för design, smycken och inredning. Värde 200 kr, betala 19 kr! Gäller online och i butiken i Sturegallerian.
 
image
Presentkort på skor på Footway.se. Hundratals märken för både dam, herr och barn. Värde 500 kr, betala 199 kr.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: