Bla bla bla

Shit vad det regnar idag då! Körde bil på E6:an förut och såg typ nada pga all nederbörd. Usch säger jag bara, nu vill jag ha sol och värme!

Idag efter jobbet åker jag och Ebba till stallet, han insläpp och middags fodringen. Ska bli mys pys att få komma till stallet men jag vetti fan om jag är så sugen på att rida i detta väder....Det är nu jag skulle kunna betala mycket pengar för att ha tillgång till ett ridhus. Jag rider nästan ALLA mina dagar så om jag hoppar över ridningen idag så tycker jag att det är ok. Vi kan behöva vila båda två:)

Efter stallet ska jag hem och gosa med min man. Jag är så glad i honom♥. Tänkte åka förbi Ica på vägen hem och köpa gotti, soff mys står på schemat. Idag var jag på apoteket och köpte 1 liter flux fluor skölj så nu kan vi äta godis med gott samvete;)

Källa



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Var finns dessa underbart läckra brallor?

2012-04-26 @ 16:34:14
Postat av: sara

Svar: Jag vet inte riktigt, men jag ska kolla upp detta. Om inte annat så kan vi trycka upp egna som vi kan ha på military fitness:)

2012-04-27 @ 09:38:50
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: