Roligt!

Idag, efter jobbet ska jag följa med Johanna till stallet och rida lite. Ska bli så himla roligt att få sätta sig i sadeln igen, efter flera månader sedan sist. Undra om jag komme ihåg hur man sitter kvar? Ska bli extra kul att äntligen få prov rida Johannas nya häst, som jag i framtiden kommer rida några dagar i veckan. Ska ta tag i det här med ridningen igen och verkligen rida regelbundet. Ta lite lektioner, tärningar osv. Roligt!

En annan rolig sak är att jag i morgon ska bege mig till Lisebergs julmarknad med Linda. dricka lite glögg, köpa någon julklapp och kolla på de fina ljusen. Det är mysigt att vara på Liseberg, men det hade varit extra mysigt med lite snö. Å andra sidan tycker jag att det är jävligt nice med det här milda och snöfria vädret. Det kan gott hålla i sig till våren!

Bild lånad av Johanna
Svinto eller Mistral som han egentligen heter. Men jag tycker det är lite löjligt med såna där "fina" namn så jag föredrar att kalla honom Svinto:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: