Platåskor

Höstens, vinterns och även den kommande vårens stora trend är platåskor. Äntligen säger jag! Inte för att jag vill ha platå som det var på 90-talet= Spice girls med 10 cm platå.
Men jag som inte kan/vill gå i klackar gillar det här med platå och kilklackar mycket bättre. Det är lättare att gå i och jag blir inte så lång, jag hatar att vara lång!

Här är min samling av platåskor:






Tyvärr är det första paret för små så de ligger ute på Tradera, är så ledsen över att de inte passar för de är svin snygga!

Önskar även att dessa fanns med i samlingen:



Sixtyseven 499:-. Vill ha!


Kommentarer
Postat av: ribecka

var kommer det första paret ifrån ? :)

2011-12-25 @ 09:44:41
URL: http://ribeckas.blogg.se/
Postat av: sara

Det första paret är av märket ten points. Skit snygga men väldigt små i storleken. Finns att köpa på heppo.se och brandos.se tror jag:)

2011-12-27 @ 12:45:34
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: