Sömn

Har sovit ganska dåligt de senaste nätterna med inatt var det fan värst. Känns som om jag har sovit 25 minuter på hela natten. Är trött, sliten och känner hur ögonen är tunga som bly.
Däremot är hjärtat lättare än på länge...När man går och tänker/grubblar på en viktig sak länge så är det alltid lika skönt när det får komma upp till ytan, bli behandlat så att säga. Jag vill vara rak och ärlig och det begär jag att andra ska vara mot mig.

Nog om det!

Idag firar Mamma och Gunnar 20 årig bröllopsdag, och det ska givetvis firas! Vi ska ut och äta allihopa=jag, Leo, Anders, Nettan och mormor. På menyn står tapas -mina favorit rätt! :)

20 år - Porslinsbröllop


20 år - Porslinsbröllop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: