En andra chans

Kommer ni ihåg att jag fick en jätte fin, svart ring från Jonas när han kom hem från Afrika... Den som jag tappade bort efter en vecka...?!

Nu har jag fått en andra chans. I Tunisien kom han med två nya, svarta ringar. Så gulligt, att han vågar ge mig någon efter att jag tappade bort den förra. Men alla förtjänar en andra chans, eller i alle fall jag:)

Tyvärr var den som jag fick då lite för liten, men nu har Jonas bytt den och den här gången sitter den perfekt. Och jag har lovat mig själv att INTE slarva bort den. Jag ska skydda den med mitt eget liv. Så mycket betyder den för mig!




Titta vad fin den är. I love it.


Kommentarer
Postat av: Jolin 15

Hej snälla rösta på mej och hjälp mej inför mitt gymnasieval! behöver verkligen det, har paniiiik!

tar 10 sekunder MAX! lovar!!!

Jag själv hatar personer som tigger röster såhär, men rösta bara engång! betyder så mycket

Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 16:08:03
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: Dom funkar, jag har gått ner 9kg på 3månader, och jag har inte tränat något! Jag äter som vanligt, bara det att jag inte dricker något speciellt med läsk eller äter något godis, man är liksom inte sugen. Plus att de antagligen minskar magsäcken så du känner dig mätt mycket snabbare, och de ökar fettförbränningen så de funkar jättebra ihop med träning.

2010-09-30 @ 14:23:00
URL: http://blockdelete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: