Ny vecka, nya tag!

Måndag it is och jag är upp stressad till tusen.
Ska jobba halvtid på kontoret den här veckan för resten av tiden ska jag jobba med mitt Comviq uppdrag. Remeber? Jag ska skylta om på olika Comviq butiker i Göteborg.
Känner mig stressad över allting. Jag kommer ha så jäkla mycket att göra och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med. Förutom de två jobben så har jag visning i kväll, styrelsemöte i morgon kväll och jag hade gärna velat träna den här veckan. Men det är nog bara att glömma, kommer nog inte ens ha tid för att äta och sova;)

Förresten var jag på bio igår och såg Sex and the city filmen, fy fasen vad bra den var. Fattar inte att den har fått så dålig kritik av kritikerna, för den var verkligen super. Men annorlunda mot den andra filmen och serien. När man såg den andra filmen så ville man leva singel liv men när man såg den här då ville man vara sambo.

Nej, nu måste jag ta tag i alla miljoner saker som ska göras idag, ska hämta ut hyrbilen som jag behöver i veckan, ska hämta ut alla skyltar på DHL och sen ska jag börja jobba. Önska mig lycka till!


Funderar på att bli blond! Vad tro ni om det? Skulle jag passa i det eller inte...Svårt att veta så därför måste jag nog prova.


Kommentarer
Postat av: Pallan

Jag tror du skulle passa grymt bra i en askblond färg! :)

2010-06-02 @ 11:22:24
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag såg inte din kommentar på min blogg förens nu^^



Ja vi hade faktiskt lika frisyrer, fast du passar bättre i din. Du kan ändå se ut som en kvinna fast du har kort hår.

Jag själv får kämpa med att sminka mig ordentligt haha. Mitt är på utväxt nu dock.



Ja du skulle passa i blont, men inte platina blont utan mer .. en varm färg som passar bra till dina fräknar:)

2010-07-22 @ 19:58:51
URL: http://kolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: