Min bästa vän fyller år idag!

Idag är det en väldigt ovanlig, och förtrollad dag för just idag, för 8 år sedan så tittade lilla Ebba ut. Tyvärr fick jag inte vara med redan då, vi har bara haft två år ihop men ändå är hon det bästa jag har. Hon och Jonas, vi är sånt team!

Hoppas innerligt att vi får många, många fler år ihop och som det känns nu så verkar det som det. Ebba är pigg, glad, äter bra, är nöjd med livet, han inte ont någonstans och verkar trivas som fisken i vattnet.
Klart att hon är lite stel, trött och ibland haltar hon, får små sår och liknande. Men på det stora hela är hon en glad och frisk liten prick! Hoppas att hon får vara det länge till.

Hon är min allra bästa vän som ställer upp i vårt och torrt, hon har inge dåliga dagar är alltid glad och snäll. The love of my life...






Min lilla prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: