Today

Jösses vad den här förmiddagen har gått fort. Har knappt hunnit fatta är det är tisdag och den är snart redan över...Beror väl på att jag har mycket att stå i idag. Var på banken i förmiddags och diskuterade bolån. Har fått lånelöfte av Nordea men det skadar aldrig att kolla upp konkurrenterna. Var på Handelsbanken och pratade och kom fram till mycket bra. de erbjöd oss 1.78% ränta vilket är snäppet bättre än Nordea. Så vi får se vilka vi väljer

Efter jobbet ska jag snabbt som ögat ta mig ner till träningen och gå på en timmes body pump. Kan verkligen behövas, för i helgen blev det inte mycket gjort. Låg med i lodrät läge och solade;)
Efter träningen ska familjen Wahlgren/Fryksdahl (=jag, Jonas och Ebba) till min mamma på grill partaj. Ska bli så himla mysigt. Har köpt med mig en liten present till amma, hoppas hon gillar den. Märks att man är vuxen när man till och med tänker på att ta med sig "presenter" varje gång man är bortbjuden. Har dessutom kommit på mig själv med att disk ur varenda liten burk som tar slut, för de kan vara bra till lunch lådor....Hjälp snart är jag pensionär om jag fotsätter i den här takten.

Var sugen på att köpa med mig en tårta till mamma för att fira Ebbas födelsedag, men bestämde mig snabbt för att det är lite för mycket. Är dock ett bra tillfälle att få komma undan med att äta tårta en vardag, men som sagt, jag höll mig ifrån tårtdisken...

Ska se till att ta med badkläder till mammsen så att vi kan ta ett dopp inne i ån. Det hade varit gött! Igår kväll efter ett snabb besök på Frankes åkte vi faktiskt upp till Skatås och tog oss ett dopp. Vattnet var supervarmt men bryggan var full av snorungar som skrek och körde moped. Var verkligen inte lika lugnt och skönt som det brukar vara där uppe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: