Semester=den bästa uppfinningen någonsin;)

Shit vad det är skönt med semester. jag gör precis ingenting, och det är sååå nice! Har i och för sig gjort lite små ärenden, jobbat en dag på frankes, handlat inför kalaset på onsdag och små shoppat lite, men utöver det har jag inte fått mkt gjort. Men vad gör det, de är som sagt semester och då ska man göra så lite som möjligt.


Förresten så har vi börjat tömma vår lägenhet, så det ser ut som hej kom och hjälp mig. Kartonger, påsar, säckar och lådor precis överallt. Måste se till att få bort allt innan kalaset, men det fixar vi nog. Och vad mycket saker man hittar när man städar/tömmer. Jag har hittat saker och kläder som jag helt och hållet glömt bort. Och flera kassar med kläder och skor har slängts, så nu är det gott om plats i garderoben igen:)

Idag ska jag och Emma gå på bio, halv åtta. Ska se Bruno filmen, hoppas att den är lika bra som alla säger. Sen får vi se vad som händer ikväll, tror att jag ska ta det rätt lugnt. För det blir nog utgång i morgon, så jag måste liksom spara mig.

Måste förresten berättade att jag i torsdags trodde att jag drabbats av svininfluensan. Jag mådde illa, hade huvudvärk, ont i magen och var spyfärdig. Blev lite orolig där ett tag...Men som tur var gick det över. Förkylningen är dock kvar, jag snorar och hostar som bara den. Hoppas det hinner gå över innan vi åker på Torsdag...Jag längtar så jag kan dö, jag vill åka till värmen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: