Nu är det jul igen...

Har som sagt fått tummen ur röven och gjort det lite julmysigt där hemma, tack Ullared för alla fina och billiga julsaker. Jonas var sådär lagom nöjd igår kväll när till och med julgardinerna kom fram, då gick han och la sig i soffan och sov...Tur var väl det, för av någon konstig anledning får jag mer saker gjorda när han inte närvarar, i alle fall vad gäller hemmet;)

Nu är det i alle fall lite julkänsla över vår lilla två. Satt igår kväll och sjöng med i Singin Bee på tv (jag vet, vi är som ett pensionärs par) och jag var riktigt stolt över hur mysigt och juligt det har blivit:


Ljus grupp i svart och vitt med en liten "god jul" sten..
Struntade helt i adventsljusstake då jag ändå alltid glömmer bort att tända/släcka den i tid.


Julkrukor, gardiner och tomtar i fönstret.


Jul "strut" i sovrummet.


Inte speciellt juligt, men fint ändå...Nya kuddar till soffan!



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Så fint Du har fått det. Jag tror jag skall komma till dej på julfika en dag. Kram Mamma

2009-12-07 @ 09:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: